S E P E T K U

cookies
ni kisah seorang aku dan seorang dia .
mulamula , aku minat dia .
suruh budak kelas dia bagi tahu yang aku suka dia .
then , time hari sukan tibatiba aku dapat surat .
kitorang main balasbalas surat sampai seminggu .
balik rumah aku chatchat , mesejmesej .
lepas tu dia kata dia approve aku .
melompat-lompat aku . 060812 .
Korang nak tahu tak siapa perempuan yang dapat mencuri hati aku ni .
Nama dia ialah Nuramira Qistina Noor Izham .
Lahir 31121997 . Tinggal dekat Sungai Buaya .


Doakan kami berkekalan . amin~

Berbuka Bersama Mereka

11 Ogos
Ezmal , Adam , Bobby , Onto n aku .
hang samasama . beli barang yang di tempah .
ezmal beli baju raye kat kedai 70's .
adam takbeli pape .
bobby beli baju giordano , varsiti n snapback .
onto beli seluar romp n baju kat padini .
aku beli varsiti tok member aku je .
cite lawak , bobby mcm orang bodoh sebelom jumpe kitorng .
jalan sorangsorang , lepas usha Step Up Revolution baru jumpe kitorang .
pastu berbuka kat kedai PakCik kat belakang Pavilion .

botak berpuasa

4 ogos
Aku berbuka kat SEMASHUR .
berbuka ngan kakak aku .
ada adikadik aku ngan abang aku Hakim .
Ko perasan tak rambot aku botak .
ni sume sebab aku buat rambut mohawk .
cikgu aim aku time perhimpunan .
perh , jadi model  kot !
ni dah lame dah .
aku kene botak licin kot time tu .

Jersi baru


6 Julai
aku dapat jersi batch aku .
smart sampai ramai orang tanye buat kat mane .
tapi name belakang kutak
orang sume pelik .


CIKO -> KUTAK

Cousins

8 Jun
First time hang ngan sepupu , best jugak .
mulamula aku gerak umah diorang kat rawang .
malam baru gerak danau jumpe abang aku .
kitorang borakborak , gelakgelak .
memang happening la .
lepas da pusingpusing danau .
aku ngan abang aku balik naek moto .
sampai rumah dah pukul 4 .
peh penat siot